differ

  • 총 활동 수 5
  • 내가 팔로우하는 사용자 수 0명
  • 나를 팔로우하는 사용자 수 0명
  • 마지막 활동
  • 투표 수 0
  • 구독 수 2
  • 회원 가입일

활동 개요

differ님의 최근 활동
  • differ님이 에 댓글을 입력함

    This is only Windows feature.

  • differ님이 에 댓글을 입력함

    Yes, but I don't want to use third party programs every time. I'd like to find a reason and solve it :) Thank you

  • differ님이 에 게시물을 만듦

    Hi!I just try to save a recorded animation, but when i click on "Save" button nothing happens. And I see an empty preview. I tried to record an animation using two different video codecs "Xvid Mpeg...